Thursday, January 6, 2011

ouihhh....

okeh..aku rase ok sket dari semalam...sebab semalam memang aku gila tahap nak mampos sampai aku paksa orang bawak aku keluar..and kalu x keluar ak mungkin dah baling-baling bende yang ada kt bilik ni..*thanks to mabar..dan..aku pun makan, jalan-jalan dan jalan-jalan...dengan x semena-mena aku tertonton hantu kak limah balik rumah..*alang (alia nordin)..sorry sebb dh kata nk tgok ngn ko..aku terlebeh tension semalam dan aku nak tgok sumntg yg aku boleh gelak...MALANGNYA!..big point kt sini, cerita itu..out of my expectation...when sume orang kata best,lawak gila..aku igt btol2 la best..xtaulah..aku rase x best sgt pun..tapi aku tgk orang len gelak beria-ia.. aku senyum skit2 je, ada tu x lawk lansung pun aku rase tapi ada je orang gelak..xtau la kalu ak xpaham lawak nye ke pe atau aku tension sgt sampai xleh nk gelak pun..xtaulah.. tapi yang pastinya aku x brapa nk stujula kalu org kata filem tu lawak gila..*kepada sape2 yg suke citer tu,tu pandangan koranglah ye*

tapi yang lebih menarik ialah..preview filem yang awal2 sebelum kak limah start.. FILEM HAQ..wth the lead actor, my fav..zulhuzaimy..oh tidak!..style gile kot..previewnye lah..die cite pasal 2 brothers yg ada superpower..tp sorg baik sorg jahat..dan yg best nya..zulhuzaimy yang jadi baik..sbb die salu belakon jahat kan..this time jadi baik..dan aku mmg ske zulhizaimy..die ada style kot..korang x rase cmtu ke?..hehe..btw..x igt citer tu kuar bile..yg pasti aku nk g tgok..marilah kite tgok ramai2 ye..n one more..filem tu dari pengarah baru..so gud luck to you..=.

Alang..sorry eh..aku tertension sgt smlm..btw,x tgok pun xpe,ak rase x rugi pun..

4 comments:

  1. puteh, aku p0n suke gile kt zulhuzaimy..macho sgt kot die 2..=))

    ReplyDelete
  2. hehe patut la ko tanye pasal cite kak limah smlm..puteh baik ko tengok spontan kalo ko tensen :)

    ReplyDelete
  3. fifi..meman sgtlah..=)..anak derhaka terbaik, tapi kali ni jd baik..so wajib tonton...
    anis..kecewa aku,ak x rase best mcm org lain, dan spontan musin skrg dh kurang best..=(..

    ReplyDelete
  4. angah: chill la weh haha xd hal la..ko pesal tension sgt ni??xpe bsok kite g poye-poye tgk boye k hehe

    ReplyDelete