Saturday, January 8, 2011

b..lek

haha..hai semua..hari ni aku nk bagi korang tgk bilek aku..haishh..eyra..time bilik aku cat kaler merah dulu xmao suh update bilek..ni bilek dah semabal dinding pun thn 90an bru nk update bilek..btw..bilek aku olskul, sebab aku tgl kolej olskul..x macam korang..tgl kolej baru..dindng pun cantik lagi..dan sebnrnya aku pn xtau knpe aku perlu rase nk jugak tnjukkn bilek keu kt korang..maybe sbb blog aku xrami orang baca..korang2 je,so xpela..haha..btw..anis..cntik bilek ko..pepel mata aku tgok..hehe..

okeh..lets hve a quick view here..=)



ok..mule2 view dari tingkap bilek aku yg xbrape nk nyaman pun..yg best nye disini, aku boleh bukk tingkp sepnjg hari sebab xd jalan besar tmpt org lalu lalng menghadap bilik aku..so..can open-open always mey..haha..ptg2 nmpak la dk2 pmpn main kt padang ktf ni, kalu panjag leher skt,nmpakla roger federer nga men tenis..hehe..



haaa..inilah katil aku...cadar lain,sarung bantal lain, selimut lain...aku x kesah..yg penting aku tidor nynyak..dan aku ni x ske ank patung,bear2 ni...*xd org bg pun*...=(..haha..dulu ada,tpi tahan 2 3 hari...pastu aku cmpak sbb nyemak..katil tu dh cukup kecik dah tuk aku so xyah la nk kongsi-mongsi pulak..hehe...*ehemm..awakk,kalu nk bg hadiah jgn bagi bear..bg bantal xpe..tp kalu bg bnde lain lagi bagus...lalala*



dan seterusnya ialah meja..dimana segalanya berlaku..kadg2 kt meja pun aku tido..well,duk blok lama,ada tmpt isi hrta karun kt tepi tu..so senang aku nk ltk brg2..ruangnya besar..macm2 boleh isi..seperti yg anda boleh lihat dari gmbar:

Printer : untuk kegunaan penting,byk draf kna hantr,xperlu g kedai print dh pasni
Nestle Fitness n Munchys Wheat Crunch: untuk program diet saya..hehehhheee..
Laptop : utk wt kje, men intenet, tgok movie dn lain2 nye lah..=)
Buku?.: hiasan je..=P..adalah beguna sket2
Bekas bulat2 atas meja: haa..yg hijau tu minumam supplement aku..ibu bagi..untuk kecantikan dalaman wanita, good for diet sbb die minuman sayuran yg diminum dgn soya..nk bagi kulit cantik bla3..
Kertas yg tampal kt dinding tu : JADUAL PSM!!!!



okeh..kalu cik eyra tnjuk buku-buku ELDERLY die, aku tnjuk buku-buku yg aku beli, tp aku belom sempat nk baca dan bolm habes baca..sebab..aku bukn ulat buku, so bila betol2 sampai mud nk baca baru aku baca..hee..
dari atas : 28hari jurnal rock and roll by mohh jayzuan, Teaching Thinking by Edward De bono, Sembang Tepi Jalan by Meor dan yg bawah skali is RaNap by fynn jamal..=)
Buku-buku ni aku beli kt Silverfish Books kt Bangsar..setelah sekian lama aku x cari buku kt bookstore..tau beli kt fleamarket or event2 je, kedai buku ni brjaya buat aku nk pegi dan beli..dan mmg makn hati,sebb buku best kan mahal2..mane ade bajet..huhu..

=)..btw

ni bilik ketiga aku dr first yr..2nd ngn 3rd yr bilek sama..tapi sekarg blok masih sama cume kna la mendaki sikit..hehe..CUMA ADA SATU JE YG MASIH X BERUBAH DARI TAHUN SATU..IAITU..RUMET SAYA..CIK HAFIZA JANI..

itu sahajalah perihal kamar saya..maaflah ini je yg mampu di exposekan..mau lihat lebih dekat,sila datang sendiri ke bilik saya di alamat..h09,ktf,utm..=)..

2 comments:

  1. puteh..hehehe..thanx, tak lawa pun bilik aku lah..time tu baru kemas, cube mase bsepah..haha..
    **btw, bear aku tu pun memang pagi2 dah tercampak kat bawah..hee :DD

    ReplyDelete
  2. sayang..nice..and it's seriously old skul! haha...

    eh eh, "awak" dalam posting u ni siape? haha

    ReplyDelete