Tuesday, October 12, 2010

this i promise you

dr dulu sampai sekarang...
this i promise u,
i'll be missing u..
semua lagu britney yang hit2..*byk,xlart nk tulis satu2

telinga ni masih nak dengar..

kalu dak laki leh layan all those rock kapak 90's sampai sekarang, aku pun masih boleh layan lagu britney sampai sekarang...haha..
*i even contribute a cheer kt sekolah dulu pakai lagu britney i love rock n roll..haha,klakar je..

walaupun sekarang bnyk lagu best2..*aku x pandai nk mention genre2 ni,tau sebot je.."jhonra"..tapi,tak taulah 10 tahun lagi masih sedap diddngar x..
aku x pandai sgt muzik2 ni..
senang citer..music isn't my passion
ada org kata.."kalau satu hari x dgr musik rasa macam x hidup"..ikut korang la..aku boleh je...
kalu xmakan tu ye la..haha..

aku dengar lagu-lagu yang telinga aku boleh trima
x kesah la..keroncong ke, dangdut ke, hindustan ke, tangkap leleh ke..haha
asal aku rasa ok, okla..
cuma..aku x dengar muzik keras-keras,..sebab aku tak tau menikmati seni dalam musik2 macam tu..

*sekarang tgh dengar the day you ran away M2M..=)..suara cam ni pun boleh bt album..

ok..sampai sini je..sebab..keje x siap apa pun,sebok nk tulis blog..ciow!

1 comment:

  1. dan aku masih mendengar lagu2 backstreet boys sampai skarang even banyak lagu baru yg keluar, telinga aku tetap suka zaman2 bsb and seangkatan dgnnya.. :)

    ReplyDelete