Saturday, April 3, 2010

Kekasih-kekasih Perempuanku


seorang kekasih perempuanku berpesan :

"Don't let someone become your everything,
because when they're gone you have nothing.."

kekasih-kekasih perempuanku,
i know what kind a heart we have,
kerana aku juga seorang perempuan,
i understand what our need and desires,
kerana batinnya aku memang perempuan...

aku bukan anti cinta
jauh sekali anti adam
namun aku muda
kekasih-kekasih perempuanku,
kau juga masih muda

hidup ini penuh timbang tara
kekasih-kekasih perempuanku,
bahagia kamu bahagia aku juga,
pesan aku untuk kamu dan aku,
hati-hati dengan hati..

.........you can give everything,
if you have more than that.......
........but,do you?..............

Kekasih-kekasih perempuanku,
doa bahagia untuk kamu.

5 comments:

  1. ada button like tak? like like like!!

    ReplyDelete
  2. masih keliru dengan hati sebab hati hati.

    suke karangan ni. nice.

    ReplyDelete
  3. thanks anis..
    siperempuan..thanks..masih keliru?..
    jgn tnya hati..tanya Tuan punya hati..tp jgn lupa..hati kita bukan kita yang punya..=)...

    ReplyDelete
  4. hidup ialah erti hidup.
    hati kadang-kadang bukan apa-apa..
    bagi mereka yang tiada rasa percaya.

    ReplyDelete
  5. mate.. as usual ... u have ur own word to express urself.. like!!! mate.. awk sampai ati xfollow blog kita kan.. kita nye entry sume pasal makanan je lately.. p r jenguk.. dah bersawang dah blog kita..

    ReplyDelete